2024-05-04 15:34

התוכנה שתקל על ניהול העסק שלכם

השאיפה להתנהל ביעילות ובחוכמה היא משותפת לכלל הארגונים והעסקים. הדבר הופך חשוב שבעתיים כשמדובר בארגון או עסק שמעוניין להתפתח ולצמוח, כלומר, להגדיל את היקף הפעילות תוך שמירה על סדר ויציבות.

מתוך הבנה זו, , פותחה מערכת ה-ERP תפנית (Enterprise Resource Planning), מערכת "ניהול משאבי הארגון". התוכנה פותחה על מנת לספק מענה כמעט לכל עסק או ארגון שמעוניין לצמוח ולהתנהל ביעילות. מערכת ERP של תפנית מקיפה את כל המידע הארגוני ומאפשרת תיעוד וביצוע תהליכים באופן ממוחשב, בכל התחומים בארגון: כספים, שיווק, לוגיסטיקה, שירות, רכש, מלאי ועוד.

אחד היתרונות המרכזיים של המערכת, הוא שיתוף מידע והפיכת הממשקים בין הגורמים השונים בארגון, ליעילים יותר. בנוסף, המערכת מייצרת זיכרון ארגוני ממוחשב, כך שהתלות של הארגון בגורמים אנושיים כמו עובדים או מנהלים ספציפיים, פוחתת באופן משמעותי. עוד יתרון הוא היכולת של מנהלי הארגון להיחשף לתהליכים הארגוניים בראייה רחבה ומעמיקה כאחד, לזהות כשלים והזדמנויות לשיפור.

התאמת מערכת ERP של תפנית לענף בו פעל הארגון שלכם

מגזרים וענפי תעשייה הם שונים זה מזה בתהליכים הארגוניים שמתרחשים בהם. מערכת ה-ERP תפנית, מותאמת למגוון מגזרים וענפים, בהם המערכת מציעה פתרונות מתאימים, שלא רק יתאימו לארגון שלכם אלא גם ישפרו את התהליכים לכדי מצוינות.

מערכת ה-ERP תפנית מאפשרת למגוון מגזרים וענפים לרכז, לתעד ולנהל תהליכים, על פי צרכיו. להלן המגזרים בהם תפנית מתמחה:

 

 

  • מוסדות פיננסיים וחברות אשראי חוץ בנקאי: ניהול הלוואות, בטוחות, לקוחות ואובליגו, בהתאם לרגולציה הישראלית.
  • נדל"ן: ניהול פרויקטים, תהליכי בנייה, אכלוס, ערבויות, ניהול דיירים ותחזוקה.
  • תעשיית הרכב: ייבוא, הזמנות, מכירה, השכרה, מסירה, מרכזי שירות וניהול סניפים וציי רכב.
  • יבוא ושיווק: רכש, מלאי, מכירות, הפצה ואספקה.
  • קמעונאות:, הסכמי סחר, מכירות, החזרות, מבצעים ולקוחות.
  • מרכזים רפואיים: תפעול המרכז הרפואי, חדרי ניתוח וקליניקות, זימון תורים, תרופות ומזון.
  • דיור מוגן: ניהול דיירים ונכסים, תפוסה, תחזוקה, חוזים, ערבויות, שיווק ומכירות.
  • חברות שירותים: הצעות מחיר, מכירות, שירות לקוחות ופעילות שיווקית.
  • סניטציה וריצוף: ניהול פרויקטים, אולמות תצוגה, הזמנות, לוגיסטיקה ואספקה.
  • עמותות ומלכ"רים: ניהול תרומות, תורמים, קרנות, מחקרים.

יתרונות המערכת הישראלית

מערכת ה-ERP תפנית פותחה במיוחד עבור השוק הישראלי על מנת להתאים לתרבות הארגונית ולרגולציה המקומית, לרבות סוגיות מס. עם זאת, המערכת הינה רב-מטבעית. צוותי הפיתוח והיישום של תפנית, מכירים היטב את צורכי המגזרים בהם תפנית מתמחה וזמינים תמיד לשירות לקוחות החברה.

ידידותי, פשוט ובטוח

תפנית פיתחה את המערכת בדגש על שימוש ידידותי ופשוט. משתמשי התוכנה יכולים לגשת למידע רלוונטי ולנהל את חלק מהתהליכים גם בגרסת המובייל, מהטלפון הנייד. עם זאת, המערכת הינה מאובטחת באופן מחמיר ומכילה מנגנונים מתקדמים למניעת דליפה או אובדן של מידע.

לסיכום, מערכת ה-ERP תפנית נועדה לסייע לארגונים ועסקים, להתייעל ולצמוח. זאת, באמצעות ניהול ממוחשב של כל המידע והתהליכים, באופן שמותאם לענף המסוים שבו פועל הארגון. המערכת יוצרת זיכרון ארגוני, מפחיתה את התלות בגורמים האנושיים, משפרת את הממשקים בין המחלקות, משדרגת את התהליכים לרמת מצוינות ומאפשרת לזהות באופן מדויק, כשלים והזדמנויות צמיחה.

מאמרים בנושא

דברו איתנו על טכנולוגיה!

מחשב קוונטי בישראל

נגישות