2024-04-27 09:20

מערכת ה-crm של iCount הולכת לשנות את מה שידעתם על ניהול העסק

אם יש לכם עסק שכרוך בהתנהלות מול לקוחות, בטח כבר יצא לכם לשמוע על מערכת crm. עם זאת, יש מערכת crm ויש ערכת מערכת crm מבית iCount. מה ההבדל המשמעותי, מדוע מדובר מערכת שעשויה לקחת את העסק שלכם לשלב הבא, מה היא יודעת להציע ומה זה דורש מכם בעלי העסק? ובכן אם שביעות הרצון של הלקוחות חשובה לכם, מוזמנים להכיר תוכנה אחת שמייצרת שינוי גדול.

מערכת אחת שלל פיצ'רים חכמים

בתור התחלה נציין שמערכת crm מבית iCount מציעה שילוב מתבקש. מציעה אפשרות נוחה לשלב בין שני מוקדים מרכזיים: בין מערכת ניהול חשבונות לבין מערכת ניהול לקוחות. השילוב הנוח מסונכרן באופן מושלם, כך שכל מה שנוגע לחיוב לקוחות, ניהול יומן ותיעוד שיחות מתממשק לכדי משפך חכם שמאפשר שליטה מלאה, וכל זאת לצד מינימום השקעה. עוד נחדד ש-iCount מציגה מערכת crm חדשנית, באופן שמאפשר לנהל את הספקים והלקוחות מאותו מקום, וזאת לצד תוספים חשובים. תוספים כגון תיוגים, שיוך משימות, צירוף קבצים וכדומה, משמע מדובר בהיתכנות לייצר תמונה הרבה יותר שלמה ומאורגנת לצד הרבה פחות זמן ומאמץ.

התמודדות עם שלל משימות

כידוע, כל יום בעסק מצריך לטפל בשלל משימות חשובות. רוצים להתייעל ולוודא שמשימות שנוגעות לשביעות הרצון של הלקוחות לא נופלות בין הכיסאות? היעזרו במערכת crm מבית iCount. המערכת מסייעת לא רק לתעדף משימות, לקטלג משימות ולהגדיר יעדים, אלא היא גם מאפשרת לשייך משימות לעובדים מסוימים, לשלוח תזכורות ולשייך מסמכים רלוונטיים עבור כל משימה, משמע ניתן להבטיח ללקוחות שירות ברמה מאוד גבוהה.

מעקב נוח אחר תהליכי מכירה

עסקים רבים מגדירים לעצמם תהליכי מכירה, בהם מבקשים להוביל את הלקוח עד לשלב הרצוי. מכאן שאם עוברים את התהליך במקביל לכמה לקוחות פוטנציאליים, המעקב נהיה מאתגר. אי לכך טוב לדעת שמערכת  crm מבית iCount בין היתר כוללת עמוד פייפליין שממצב כל לקוח בעמודה הנכונה, בהתאם לתהליך המכירה שבו הוא נמצא. באופן שכזה ניתן לדעת במהירות ובצורה מקצועית מה להציע לכל לקוח, מול אלו מכשולים עומדים, איזה שלב הכי רווחי או הכי בעייתי בתהליך המכירה וכדומה.

 

 

תיאום תורים

ניהול תורים הוא אחד האתגרים הגדולים. לא רק שיש לקבוע תור, אלא גם למחוק תורים, להזיז תורים, להחליף תורים וכדומה. כאן אין מקום לטעויות ועל כן טוב לדעת שבאמצעות מערכת crm מבית iCount ניתן לטפל גם בסוגיה מורכבת מעין זו. המערכת מציעה פיצ'ר חדשני שבין היתר מאפשר ללקוח לתאם ולשנות לעצמו תור, לשלוח ללקוח תזכורת לגבי התור וכדומה. 100% מהלך אוטומטי חדשני שמוביל ל-0% טעויות.

מעקב מודע

את הלקוחות זה לא מעניין שיש לכם עוד אינספור לקוחות. הם מבקשים לחוש שאתם מתמקדים רק בהם. מכאן שאם בעת שיחה תדעו להציף בפניהם את הצורך האחרון, לשאול לגבי שביעות הרצון מהשירות שקיבלו וכדומה, הם יחושו שרואים אותם ובאים לקראתם. אי לכך טוב לדעת שבאמצעות מערכת  crmמבית iCount זוכים לנהל תיעוד לקוח יעיל. התיעוד מאפשר להעניק לכל לקוח סטטוס, לנהל לידים, להבדיל בין לקוח פוטנציאלי ללקוח קבוע, לתייק מגוון מסמכים רלוונטיים במיקום הנכון וכדומה. כל זאת מוביל למצב שבו קל ומהיר לשלוף את המידע הנחוץ, ובאופן כללי לתפעול נוח שמעיד על התנהלות מקצועית.

שלל יתרונות שטרם ציינו

לצד כל זאת נוסיף שהמערכת מציעה חיבור למרכזיה טלפונית (מאפשר חיוג מהיר ישירות מכרטיס הלקוח ואף כולל תיעוד חשוב), מתממשקת למערכת מנהלי חשבונות ובכך מקלה ומקצרת מגוון תהליכי עבודה, מאפשרת לנהל ממשק קריאות תמיכה נוח במיוחד, מאפשרת לייצר טפסי יצירת קשר דינמיים בין היתר מאפשר לייצר כרטיס לקוח באמצעות מילוי פרטים דרך האתר, מאפשרת פעילות ישירות מתוך הדפדפן דבר שחוסך זמן רב ומייעל את הפעילות וכדומה.

מאמרים בנושא

דברו איתנו על טכנולוגיה!

מחשב קוונטי בישראל

נגישות